פרויקט זה הוא ללא ספק אחד הגדולים והמורכבים שנראו בישראל בתחום המיתוג האוירתי – אותו נפלה בחלקי הזכות לנהל. הפרוייקט כלל סקירה של מעל 300 אתרים בעלי תנועת קהל מרובה בקופת החולים בכל הארץ, תוך כדי תכנון דקדקני עד רמת האות והניסוח המדוייק בכל שלט. חשיבה מעמיקה ניתנה גם לתחום הנגישות לשפות ולמוגבלויות וכן לתקן השילוט הישראלי. במהלך הפרוייקט שארך כ-5 שנים, נערכה חשיבה בלתי מתפשרת על ניראות ובולטות המותג, ושילובו במפרטים ובחומרי הגלם חדשניים ובהתאמה לתקציבים משתנים.

הפרויקט בוצע במהלך עבודתי בחברת פירמה