חברת דיוידשילד הינה חברת ביטוח רפואי לישראלים בחו״ל. משימת מיתוג משרדי החברה היתה מאתגרת ביותר שכן בחברה ביקשו לשמור על הקו הרציני המובהק של המקום, יחד עם העובדה שמוקד המכירות הוא מקום תוסס ודינאמי. הליך המיתוג כלל חשיבה על שיטת שילוט חיצוני, שילוט פנימי הכוונתי, ומיתוג אוירתי כגון טפטים וקירות שיווקיים. הפרויקט כלל סיור באתר והכרת השטח, התאמת העיצוב לאיזורים השונים, בחירת וכתיבת מפרטים לכל מרכיב ובקרת איכות ביום ההתקנה.

הפרויקט בוצע במהלך עבודתי בחברת פירמה